Followers yg yanie sayang

Monday, October 5, 2009

Ciuman terakhir...

erm...sebenarnyer aku x kenal sangat dgn dier...tapi yg aku tahu zaini ni ex-sktc dulu...aku ader terbace kisah die yg baru meninggal...kesian sangat...demi menjaga keselamatan org awam,begitulah khidmat seorang yg bergelar anggota,yg menyarungkan baju uniform polis....betapa besarnya pengorbanan dia sehingga ke akhir hayat....

masa aku tengah kemas2 bilik bos aku, tetiba ternampak paper semalam (aku da lame x beli paper,semenjak mabuk...)
aku pun belek2, last2 ade la berita pasal allahyarham ruzaini...Tajuk kat papaer tu ....CIUMAN TERAKHIR KONSTABEL MOHD. RUZAINI
hurm....bergenang jugak airmata aku ni bile terbaca kisah dia...mmg sedih

pagi tadi aku ader tengok2 picture dier kat dlm facebook...ntah la rase sedih jer...walaupun x sempat nak kenal ngan member aku tu...

saje jer aku nak berkongsi cerita...kita yg memandang pun dah rasa sedih,apatah lagi keluarga dia yang menanggung kerinduan pd allahyarham zaini....

jadi sama2 la kita menyedekahkan AL-Fatihah buat Allahyarham ruzaini....

2 comments:

jepunstone@hotmail.com said...

salam..saya kawan baik arwah..mmg kehilangan dia terasa sgt wlpn dah 2 tahun lebih tanpa dia.saya pun sempat ke bilik mayat mase tu n ziarah jenazah..mmg x dpt lnyap kesedihan tu sampai bile2......saya terbaca tulisan awak
"pagi tadi aku ader tengok2 picture dier kat dlm facebook.." boleh saya tengok picture tu.... facebook siapa ye..saya just nk tgk wajah arwah je saya harap awak dpt tlg saya.....

pinkyanie said...

owh...awk kwn baik arwah ker, act sy tengok kt fb member sy tp sy x ingat la kt fb sy nnt sy try2 cari lagi yer sbb dh lame kan...kalau sy jumpe sy bgtau kt awk yer...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...