Followers yg yanie sayang

Wednesday, October 21, 2009

kawan Ooo kawan

kawan...satu perkataan yg memberi begitu banyak makna, bagi aku kawan adalah satu perkara yg agak penting dalam hidupku. mmg ramai yg mengatakan kawan ni ada yg boleh caya, ada yg x, ada gak yg sanggup tolong kita time susah, ader yg bile susah jer dier ingat kat kite, ade yg tikam belakang, depan kita baik belakang kita kutuk, ader yg time ader masalah jer cari kite...n macam2 lagi la.

aper pun spekulasi tentang kawan ni, bagi aku biarla apa yg org wat pd kita, yg penting jgn kita wat org. mcm2 yg aku dah lalui.ader yg sedar silap sendiri, ader yg minta maaf, yg x sedar2 pun ader jugak. tapi dah mmg jenis aku cepat berlembut hati, cepat kesian kat org. tapi sekali aku dah x percaya minta maaf la, smpai bila-bila pun...ulang semula yer...sampai bila-bila pun aku x kan percaya....sesape yg kawan rapat ngan aku akan tahu siapa aku sebenarnya....aku boleh jamin.

kdg2 diaorg ni cepat jer berubah hati...tapi aper nak buat, dah perangi dia gitu...nnt bile dier fikir2 balik, dia akan tahu sape kawan sebenar diaorg kan...x perla bagi aku kawan tu sebahagian juga dr kehidupan aku di dunia ni. selagi ader org yg nak berkawan dgn aku, selagi tu la aku suka. suka sangat aku bila ada org yg sudi nak jadi kawan aku.

erm...disebabkan itu mase wedding aku ari tu aku bersyukur sangat sangat sangat ramainyer kawan yg datang. ader yg sanggup datang dari jauh tuk dtg wedding aku...tq so much my friend..tq kepada sume yg sudi hadir mase wedding aku ari tu...mcm2 present yg aku dapat dan I.Allah aku boleh ingat aper yg korang bg pd aku. tulah apa org kata...kenangan dr korang tuk aku kan..wedding korang nnt I.Allah aku sampai yer kawan-kawanku.... ape2 pun setiap sorang kawan yg aku ada...aku tetap hargai mereka.

tu jer nak citer pagi ni...ari ni mud aku sedih la. ntah knp x tau. mcm2 yg aku teringat pagi ni...ari ni 22/10/2009, khamis...mud aku sedih sekali...mcm2 perkara tengah terbayang ni...
ari ni mesti banyak entry aku tulis ni...sungguh mcm2 dlm kepala aku ni...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...