Followers yg yanie sayang

Thursday, October 15, 2009

yang ku sayangi...


ari selasa ari tu mase aku balik dr ofis trus aku terbaring. badan aku dah seram sejuk. kepala dah sakit gler. seb baek x lame tu husband aku sampai umah. dier la yg temankan aku. pastu terpaksa la dier tinggalkan aku sekejap g beli makanan tuk aku.

tapi mmg mase tu aku x tahan sangat. sakit sangat badan aku ni. baring x kena, duduk lagi la x kena. nak x nak aku kene baring gak la. lepas makan aku x leh nak wat apa lagi, terus tertido smpai la ke pagi. tapi ade gak terjaga2 coz badan aku yg semakin panas, n mase husband aku tukarkan towel kecik tuk aku tu aku tersedar gak la.

erm...aku tersedar time subuh tu husband aku nak g ofis, tapi aku x leh nak bangun agi ler..bile aku bangun dah pagi ckit,matahari pun dah terpacak, terkejut aku tengok umah aku penuh ngan baju2. rupenyer husband aku ni basuh baju n sidai baju mlm tadi sepanjang aku tengah tidor tu. erm ksian aku tengok dier,sume kene wat sendiri. bukan baju dier jer, baju aku pun dier abes basuh n sidai. terharu betul aku. x dapat la aku ungkapkan dengan kata2.

macam2 dia dah wat tuk aku. aku ni jer yg degil ckit. huhuhu
for my beloved husband...i love u so much forever n ever....
tq so much for being my great husband...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...