Followers yg yanie sayang

Sunday, March 7, 2010

sePanjang JalaN keNangan...

sambung semula citer weekend aku yer...
nak tau knp tajuk entry aku smpai cam tu skali....hahaha...bace dulu smpai abes entry aku baru leh faham...hihii...
lepas jer aku balik umah mak aku kat langat tu, adik aku service kan kete aku...al maklum la nak jalan jauh esoknyer...dh malam time tu, aku tidor jer...husband aku yg settle kan sume pasal kereta kitorang tuu...

soo...esoknyer awal pagi dh bangun,kul 6.50 gerak,gitu gini g breakfast lagi kire2 kuar dari Kl nie kul 8.00 gak la...smpai kat tol gambang tu dlm kul 10.00...nak dijadikan citer sesat nyer pasal dekat2 nak kul 11.00 baru la sampai umah sedara husband aku...mak mentua aku n abang ipar aku sume dh smpai semalamnyer lagi...kitorang je yg wat muke slamber smpai kul 11.00 pagi ari kenduri lak tuu...husband aku la yg x nak g, tu pun puas aku pujuk...

diaorg nie bersanding 4 orang, kakak n adik kawen skali gus...hihihi,senang citer kan...skarang nie pattern pengantin bersanding pkai baju kaler putih then pelamin gune kerusi besar...cantek sangatt,jelez tul aku tengok...time aku kawen belum keluar lagi trend cam nie...huhuu

abes jer kenduri husband aku ajak trus balik KL...aku nak round2 Kuantan pun x sempat...yerla kannyer slalu leh sampai sane, dulu yer la study kat sane...stiap minggu ulang alik jer KL-Kuantan...tapi dh 4 tahun x jejak Kuantan tu...rindu tau...al maklum lah banyak sejarahnya...naseb baik la sepanjang perjalanan aku x teringat benda2 yg lepas...perasaan aku pun aman damai jer lalu di sepanjang jalan kenangan...AlhamduLillah...

so sampai Kl lebih kurang kul 6.00 ptg, aku trus g beli perfume tuk aku n member2 aku yg mengirim...seb baek la sume perfume yg dikirim tu ader...smpai umah jer aku mandi2 trus tuju ke arah katil...hihihi,letih sangat2...husband aku leh lagi layan bola n citer yg Fasha Sandha berlakon tuu...bagaikan Sumaiyah...aku gak yg x dapat tengok...huhuhu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...