Followers yg yanie sayang

Thursday, May 6, 2010

suKenyer tengok dier...

erm...teruja beTul aku tengok muke Eja kat dalam mingguan wanita untuk minggu nie, wat pengetahuan sume aku nie mmg setiap minggu akan beli majalan mingguan wanita nie...ala x mahal pun myr3.30 jer...bukan aper aku beli ni tuk mak aku, so setiap minggu mak x payah risau sbb mmg aku akan beli punyer la...aku nie suke tengok gambar n bace cerpen jer, pastu kalau nmpak tajuk menarik aku layan ler...kalau mak aku dari kulit depan sampai kulit belakang dier bace...banyak ilmu tuu...aklu jer yg malas...nie dh kire melalut dh nie...

yg aku nk citer nie pasal cover majalah minggu nie...syarifah eja atau eja...Ya Allah punyerla cantik muke dier skarang nie...makin cantik semenjak jadi ibu, nak jadi cam dier gak...kawan2 doakan aku yer...AMIN.  Anak dier pun comelnye...beby girl gitu...selain dari eja aku nie suke sangat tengok muke Vanida Imran, cantiknyer dier, sweet sangat...erm Erra Fazira confirm la aku mmg suke dari dulu lagi...cantik sungguh ciptaan Allah kan...

Time aku pregnant nie aku suke pandang benda yg cantik2 jer...rase tenang jer melihat indahnya ciptaan Allah...ok la yg penting kite sumenyer ciptaan Allah dan ada kelebihan yg tersendiri kan...



OK kawan2...nie aku selitkan picture cover untuk Magazine Mingguan Wanita keLuaran minggu nie...seLamat menatap utk anda sume...nk lagi detail beli jer...hihii

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...