Followers yg yanie sayang

Wednesday, March 9, 2011

Dua IteM Ini...

Saya ternanti-nanti dua barang ini...



SamSung Galaxy Tab....


Canon DSLR 1000d




Best DigiTal SLRs for beginners ...

Act camera nie saya dah ader tapi rezeki sy x menyebelahi sbb nyer camera nie hilang di kala selepas sahaja majlis aqiqah dan cukur jambul anak saya...saya sangat terkilan dgn kejadian ini...tak terkata rasanya, ikutkan hati saya nak beli D90 tapi bila difikir2 kan semula cukup la sekadar dgn 1000d sahaja lagipun sy bukan tahap proffesional lagi sajer suke2 nk snap2 pic jer...dan pic yg dihasilkan oleh camera ini sangat cantek...Saya harap sangat dapat memiliki dua barang ini...tunggu dan lihat sahaja nnt...kalau dah ader brg2 ini pada sy, sy akan share yaa...I.Allah...AMIN...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...