Followers yg yanie sayang

Monday, May 30, 2011

Mud kureng...

x der mud la...x tau knp, nk update entry pun mcm suam2 kuku jer...mungkin sbb saya baru sahaja kehilangan saudara rapat kot...x sangka sangat...Al-Fatihah buat Allahyarham acik azo yg merupakan saudara rapat kepada keluarga kami, yang dianggap abang oleh abah saya...sangat terasa kehilangannya...Semoga rohnya dicucuri rahmat, semoga dia ditempatkan di kalangan orang2 yang soleh dan beriman...bercerita mengenai cik azo...dia sangatlah baik org nya, hidupnya adalah untuk berbakti kepada ibunya...ibunya merupakan wan (nenek)saudara saya yang saya panggil wan along, wan along pun baru sahaja meninggal dunia dalam 2 bulan yang lepas x silap saya, x sangka ia disusuli dengan pemergian anaknya pula...
teringat lagi...setiap kali hari raya aidilfitri...setiap kali ok, mcm dah jadi satu kewajipan mmg wajib berkunjung ke rumah wan along &cik azo di seri menanti, kuala pilah...selepas ini tiada lagi lencongan kami ke sana setiap kali hari raya aidilfitri...huhhhh sedihnya...sekarang rumah itu akan kosong, kosong dan terus kosong...huhuhu
 tiada apa yg saya dapat katakan melainkan memperbanyakkan sedekah Al-Fatihah kepada Allahyarham Cik Azo dan Allahyarhamah Wan ALong...Al-Fatihah....


Rasanya bulan nie mcm banyak bende nak fikir...semoga segala urusanku dan segala laluan dalam kehidupanku ini dipermudahkan oleh Mu Ya Allah...I.Allah...AMIN...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...