Followers yg yanie sayang

Wednesday, February 15, 2012

nak cite ckit pasal kesihatan dalaman...

Assalamualaikum...
erm ari nie rase x brape sihat la...act dari semalam lagi tekak perit kepala pun mcm sakit2 jer...bukan apa sy rasa ini adalah kesan daripada pengambilan Byoung terhadap saya...mungkin ini adalah tindak balas positif kerana badan saya nie tidak dijaga kecantikan dalamannya...bayangkan sy nie adalah seorang yang sangat aktif...kalau di sekolah sebut jer aktiviti apa sume saya masuk dari berolahraga sampai la berzanji, bernasyid dll...so dari zaman sekolah rendah naik sekolah menengah pastu masuk zaman poli sy mmg aktif...cuma kt poli sy tak xpose sangat...hehehe

so masuk pula alam pekerjaan  sy still aktif dgn pelbagai aktiviti...sampaila sy kahwin dan mengandung...SO nie sy nk cite pasal time sy mengandung pun still aktif...sangat2 aktif ok smpaikan usia kandungan nk masuk 8 bulan dgn perut memboyot tu sy masuk stadium tengok bola...smpaikan penyokong sume cakap  "  bagi laluan...bagi laluan...hehehe, masa kandungan berusia dlm 6 bulan mcm tu sy boleh angkut limau cina tu sekotak yg saiz besar ok...haa ce bayangkan camner tu...

dah tu time bersalin plak anak kluar 4kg...org kata kalau bersalin anak lelaki urat putus dua kan...kalau anak perempuan urat putus satu jer...ce bayangkan cam ner sy meneran, lepas tu dalam pantang plak x reti duduk diam dgn stokin x pakai pastu minum air sejuk lagi mmg x berjaga la dalaman saya nie...smpai la anak sy nak masuk 2 tahun nie baru la terbuka mata utk memperbaiki enjin dalaman sy nie...

sy nk share ckit kat cni sekarang sy ambil satu program iaitu BADAN SIHAT IDAMAN...sy mengamalkan minum BYOUNG utk kesihatan dalam dan SS Solution untuk membantu mengurangkan berat badan...nnt sy akan bercerita lebih lanjut mengenai dua produk yg sangat memberi kesan kpd diri sy setakat ini...nntkan di entry berikutnya yer...cukup sy memperkenal kan nama produk jer dulu...hehehe

terima kasih kerana sudi membaca entry ini

3 comments:

Nur Raihana Abd Rahim said...

Biar btol yani dlm pantang tk pki stokin n mnum airsejuk?ngeri yana dgr hehe

pinkyanie said...

betul yana, yanie x pakai stokin...3,4 hari jer kot pakai...pastu kononnye beli soya nk tambah susu tapi masuk peti sejuk dulu pastu baru minum...sbb tu la yanie x fikir panjang terus jer ambik byoung tuu...yanie mmg la nk kurus tapi yg paling penting dalaman tu nk polish balik...x caye kan...hehehe...

Nur Raihana Abd Rahim said...

Heheh bahye tol.dlm pntg la kena jg yanie sbb nti kesan dia bila kita tua nti.lps ni klu bersalin lg pantang btol2 la

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...