Followers yg yanie sayang

Friday, October 2, 2009

ksian kt adik aku...

hihihi...
ade ker patut aku boleh p suruh adik aku ambik baju aku kt kak farrah

mulenyer aku yg janji ngan kak farrah..
tapi aku ni x brape nak chat..
kebetulan...adik aku g ambik adik aku sorang lagi tu kat asrama

ngam2 jer kak farrah call aku...adik aku pun ader kt bukit jalil gak
dengan jalan jem...maklumla office hour...
aku suh gak adik aku g ambik baju aku

sebenarnyer aku dah x sabar sangat2 nak tengok baju tu...
at last...adik aku nak gak tolong aku...(yerla da tentu die gune kete aku)...hihihi
nak la jugak dier menolong...

so skarang dier lum sampai umah lagi...
aku tengah sabar menunggu...
harap2 dapatla dier jumper kak farrah tadi...

erm..kak farrah tu sepupu aku...
x sabar ni...
nnt tunggu next entry yer...dpt ker x adik aku ambik baju tu...huhuhu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...