Followers yg yanie sayang

Friday, October 2, 2009

waa...baju aku tu...

hihihi...
citer giler super klakar...
boleh x...adik aku sampai terus aku sentap baju tu...

nak tahu x....
baju tu x saizz ngan aku...
biler aku suh mak aku pakai...
baru sedap mate memandang...

waaaaaa...baju tu dah la cantik...
kaler cun gler (kak farrah yg pilihkan utk aku caler tu)
kain best giler bile pakai...

nak jugak...nak jugak...
aku x sabar nak msg kt kak farrah
kot2 ader lagi baju laen...
(dengar2 mcm da abes jer coz dier kate org berebut nak baju2 yg dier jual)....huhuhu
baju yg aku nyer tu...dah aku hadiahkan pd mak aku terus...

kak farrah...tunggu msg nini ok...n hope kak farrah bg jawapan yg positif...
hope ader agi baju tu...walaupun caler len...
nampaknyer aku kene pakai saiz s la...

actually mmg kalau aku beli baju ready made mmg saiz s
kak farrah...help me...
nnt aku sambung agi yer kisah baju aku...huhuhu

1 comment:

SalihahNordin said...

yanie upload r gambar eh pasni...mcm ni busan le aku nk bace....jgn lupe update pregnancy ko gak kat cni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...